Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Campagnenieuwsbrief 30 januari (nog 50 dagen)

Voedselbank in het zonnetje bij start campagne ChristenUnie-SGP

De ChristenUnie-SGP in Zoetermeer heeft op donderdag 18 januari het verkiezingsprogramma en de campagne voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen gelanceerd bij de Voedselbank-uitdeelpunten in Zoetermeer. Raadsleden, fractieleden en bestuursleden van de ChristenUnie-SGP bezochten de verschillende uitdeelpunten in Zoetermeer om de vrijwilligers te bedanken voor hun waardevolle inzet. Lees verder

ChristenUnie-SGP bezoekt Humanitas Zoetermeer

Lijsttrekker André Bos en #2 op de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen Arco Weening van de ChristenUnie-SGP in Zoetermeer hebben op woensdag 24 januari een bezoek gebracht aan de coördinatoren van de activiteit Thuisadministratie van Humanitas Zoetermeer.   Lees verder

Campagne blog #2 - Start voorbereiding gemeenteraadsverkiezingen

André Bos is fractievoorzitter van de ChristenUnie-SGP Zoetermeer. Hij staat op #1 op de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Naast zijn fulltime baan doet hij zijn best om samen met Arco Weening #2 en Francijn Brouwer #3 drie zetels te bemachtigen. Lees mee met deze achter de schermen mailconversatie.         Lees hier blog #2

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts