Anny Hutten wordt benoemd tot nieuw commissielid van de ChristenUnie-SGP

Anny Huttenzaterdag 06 oktober 2018 15:16

Anny Hutten-Mateboer wordt maandag 8 oktober 2018 tijdens de vergadering van de gemeenteraad benoemd tot nieuw commissielid voor de ChristenUnie-SGP fractie in Zoetermeer. Zij is de opvolger van Francijn Brouwer, die op haar beurt eerder André Bos is opgevolgd als raadslid en fractievoorzitter.

Anny Hutten-Mateboer is momenteel 53 jaar, getrouwd en moeder van vijf kinderen, waarvan de oudste drie inmiddels uit huis zijn. Zij is lid van de Gereformeerde Kerk vrijgemaakt (GKv) 'Het Kompas' aan het Piet Heinplein. Hier is zij o.a. betrokken bij het jeugdwerk. Zij heeft jarenlang op de administratie gewerkt en heeft recent een HBO-theologie opleiding afgerond.

Zij woont inmiddels al 30 jaar in Zoetermeer. In al die jaren heeft zij te maken gekregen met allerlei facetten van de stad en heeft de stad een stevig plekje in haar hart veroverd. Zij vindt het dan ook mooi om zich nu in te zetten voor Zoetermeer en haar inwoners, juist ook vanuit haar christelijke levensvisie.

Voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018 stond Anny Hutten als lid van de ChristenUnie op nummer 5 op de kandidatenlijst van de ChristenUnie-SGP Zoetermeer. De fractie is heel blij dat zij het team komt versterken en wenst haar daarbij alle succes en Gods zegen!

Archief > 2018 > oktober