Aanmoediging voor nieuwe coördinator stichting Present

IMG_20180320_165045_BURST001_COVERdinsdag 20 maart 2018 19:54

Commissielid en #4 op de lijst Lennert Hut heeft de nieuwe coördinator van stichting Present Gerda Griffioen succes gewenst met haar nieuwe functie.

Als steuntje in de rug en als blijk van waardering reikte Lennert het notitieboekje van Samen Waardevol uit aan Gerda. Ook vrijwilligers kunnen de komende tijd het boekje verwachten. Door stichting Present worden vrijwilligers (meestal eenmalig) gekoppeld aan een project om andere Zoetermeerders uit de brand te helpen. Bijvoorbeeld een schoonmaakklus, kleine reparatie, het opruimen van de tuin of een ander werkje.

Door de jaren heen zijn zo veel Zoetermeerders geholpen en hebben zijn gezien dat ze er niet alleen voor staan, dankzij de bemiddeling van stichting Present. Gerda gaat dit werk voortzetten en neemt zo het stokje over van Maarten Goossensen, die de stichting met veel inzet de afgelopen jaren op de kaart heeft gezet.

Voor al het werk dat is gedaan door Present, bedankt de ChistenUnie-SGP stichting Present. Ons campagnethema Samen Waardevol geldt ook zeker voor Present in Zoetermeer!

Archief > 2018 > maart