ChristenUnie-SGP feliciteert Mixed Hockeyclub Zoetermeer met 50e verjaardag

MHC Zoetermeer - 1 (09-03-2018)donderdag 15 maart 2018 08:11

Lijsttrekker André Bos heeft de Mixed Hockeyclub (MHC) Zoetermeer gefeliciteerd met de 50e verjaardag. Het lustrumjaar werd gestart met een feestelijke receptie.

Tijdens deze receptie waren onder de genodigden de vrijwilligers van de hockeyclub, de (oud)bestuursleden, bijzondere leden, de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond, sponsoren en sportrelaties. De ChristenUnie-SGP ziet de Mixed Hockeyclub Zoetermeer als een krachtige sportvereniging in Zoetermeer. De hockeyclub is al 50 jaar actief in Zoetermeer en al die jaren op dezelfde locatie gevestigd in het Burgemeester Van Tuyll Sportpark.

De hockeyclub beschikt over twee innovatieve kunstgras watervelden. MHC heeft ook een eigen zogeheten G-team, waarin sporters met een geestelijke beperking meedoen. Het jongste lid van de vereniging is 5 jaar, en het oudste lid 95 jaar.

De ChristenUnie-SGP is fanatiek supporter van breedtesport in Zoetermeer. Dit omdat breedtesport de gezondheid en samenleving bevordert, opbouwend is voor het verenigingsleven, en helpt bij het bereiken van ambities op het gebied van welzijn, zoals het tegengaan van overgewicht bij kinderen in Zoetermeer. De Mixed Hockeyclub is volgens André Bos een juweel in de breedtesport in Zoetermeer.

ChristenUnie-SGP lijsttrekker André Bos feliciteert voorzitter Bella Overgoor van de MHC Zoetermeer

Archief > 2018 > maart