Regioavond ChristenUnie in Gouda

gert-jan segers portretvrijdag 08 december 2017 14:30

De ChristenUnie wil waardevol zijn, ook in de lokale politiek. Daarom organiseren we regio-avonden in verschillende plaatsen door het land. Aankomende vrijdagavond 8 december is Gert-Jan Segers samen met Paul Blokhuis in Gouda.

In een informele setting is er gelegenheid om bij te praten, elkaar te bemoedigen en vragen te stellen.

Tijdens deze avond blikken we terug op de afgelopen kabinetsformatie. Maar we kijken ook vooruit. Nu de verkiezingen en formatie voorbij zijn, is de nieuwe kabinetsperiode namelijk echt begonnen. Carola Schouten, Arie Slob en Paul Blokhuis zijn al volop aan de slag gegaan. Stieneke van der Graaf is als nieuw Kamerlid aangetreden. Tegelijkertijd komen de volgende verkiezingen er alweer aan: over een kleine vier maanden wordt er gestemd voor een nieuwe gemeenteraad in een stad of dorp.

De ChristenUnie nodigt al haar leden en andere geïnteresseerden uit voor deze regio avond, vrijdagavond 8 december. Niet lid, wel geïnteresseerd? Ook u bent van harte welkom!

U kunt zich aanmelden: www.christenunie.nl/regiobijeenkomst

Archief > 2017 > december